Guerilla marketing: nový a originální přístup k reklamě

Guerilla marketing představuje unikátní formu propagace, která vám pomůže objevit nové trhy a přilákat nové zákazníky. S guerilla marketingem navíc můžete ušetřit peníze, protože takto realizovaná reklamní kampaň vás ani nevyjde příliš draze. Využívá celá řady nástrojů, mezi které patří například reklamní poutače, roznos letáků, promo akce nebo třeba sampling. Guerilla marketing se opravdu vyplatí vyzkoušet, jelikož představuje skvělou alternativu k dalším typům reklamy.

Profesionální guerilla marketing zajišťuje marketingová agentura BON Media, která se jinak specializuje na poskytování celé škály reklamních služeb. V BON Media můžete najít spolehlivého partnera, který vám pomůže realizovat vaše firemní cíle. Služby nabízí nejen v Praze, ale po celé České republice.

Teorie guerilla marketingu je stará jen pár desítek let. Jejím cílem je být originální až šokující. Navíc by tento typ marketingu měl být poskytován za přijatelnou cenu, aby si jej mohl dovolit opravdu každý, kdo chce proniknout na trh. Dříve totiž bylo možné se propagovat jen s velkým rozpočtem. Více informací hledejte na webu Pronájemlidí.cz.

Příspěvek byl publikován v rubrice Reklama a Marketing se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.