Chceš návštěvníky pro své stránky? Tak si pro ně pojď! VIII.

Po vyřešení „tučňánkovské“ krize jsem se musel vrátit k původnímu modelu toho k čemu je tento web vlastně určen a to jako zdroj návštěvnosti pro alespoň průměrně napsané články.

Začátkem prázdnin jsem se snažil pro publikované články vyždímat nějakou tu návštěvnost ze sociálních sítí, ovšem když nemáte dobré karty tak toho moc nevyhrajete. Navíc Seznam žádnou sociální metriku neuznává a Google má pro jistotu svoji, kterou si dobře hlídá. I tak kdo si zde publikoval článek dostal ke každému 3 – 10 lajků jako dárek. Popravdě nebyl problém dodat jednomu článku stovku lajků. Bylo mi to tak nějak úplně jedno. Chtěl jsem jen vědět jestli to k něčemu bude dobré.

Efek to mělo jen jediný. Ti co sem přidávali články byli totálně zmatení a netušili co se tu vlastně děje. Dokonce se mě lidi na to i ptali. Jenomže tato cesta byla stejně mrtvá jako metrika lajků na Facebooku. věděl jsem že je nutné vymyslet něco jiného. Jinak sem lidi nedostanu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.