YVENTECH DAY – technologie jako marketingový nástroj

Společnost YVENTECH představila 16. Června 2015 na výstavišti PVA EXPO Praha v Letňanech možnosti, jakým způsobem lze využívat spojení SW a audiovizuálních technologií v marketingu na indoorových i outdoorových akcích a eventech.Spojení softwaru s AV technologiemi lze využít k vytvoření zážitku tak, aby si účastník akci skutečně zapamatoval a propojil s brandem.V rámci YVENTECH DAY byl prezentován kompletní systém ELEWAY, který slouží jako SW nadstavba pro pořadatele kongresů a konferencí. Ale nejen pro ně.

Pro firemní klienty lze využít jen vybrané moduly ELEWAY systému. Například, registrační modul, který umožňuje elektronickou registraci prostřednictvím QR nebo čárových kódů, evidenci a správu účastníků s možností direkt mailingu, určitě pak mobilní aplikaci nebo streamování prezentací online i offline, sběr zpětné vazby nebo zasílání dotazů řečníkům, apod.Celý systém je postaven pro možnost prezentace firemního brandu, který se propadá do všech modulů a využít tak systém i pro „fundraising“. Marketingová sdělení i brand jako takový lze nabídnout jak v mobilní aplikaci, tak i v době akce na informačních monitorech ve foyer, na řečnických pultech, ale i na informačních monitorech před jednacími sály, apod.Systém napomáhá efektivní distribuci sdílených informací, ale i ekologii. Veškeré tištěné materiály lze efektivně distribuovat prostřednictvím systému i do mobilní aplikace nebo emailem.Systém umožňuje zaznamenávání přítomnosti účastníků v sálech. Tato evidence přítomnosti slouží ke zpracování statistik o návštěvnosti, evidenci kreditů příkladně v rámci lékařských konferencí, apod.

V outdoorové části YVENTECH ukázal zapojení účastníků na akcích prostřednictvím sociálních sítí. A to jak účastníků na akci samotné nebo zapojení fanoušků v průběhu sportovních nebo kulturních akcí.K vidění byla ukázka personalizovaných video a textových vzkazů pro maratonské běžce, které fanoušci svým maratoncům mohou odeslat z chytrých zařízení. V době závodu se pak konkrétním běžcům tyto povzbuzující vzkazy promítají na venkovních LED zobrazovačích.Obdobně mohou o sobě dát vědět fanoušci na festivalech, kulturních nebo jiných akcích. Sociální sítě lze tedy použít k zobrazení foto vzkazů a to jak samotnými účastníky nebo napomoci tomu prostřednictvím cíleného rozhýbávání účastníků.Společným cílem je přinést zážitek všem zúčastněným stranám a to nejen v rámci akce samotné, ale díky sociálním sítím a moderním komunikačním nástrojům, se kterými YVENTECH pracuje i jako pozvánku na akci před a posléze i jako vzpomínku na akci po jejím skončení.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Reklama a Marketing. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.