Znáte guerilla marketing?

Guerilla marketing neboli také česky guerillový marketing je forma propagace. Jejím cílem je vzbudit maximální zájem s minimem peněz. Často se jedná o různé experimentální formy reklamy, které využívají firmy s omezeným rozpočtem. Guerilla marketing je poměrně mladý způsob reklamy, který se využívá od 70. let minulého století.

Marketing vychází z několika základních principů, a to neočekávanost, drastičnost, humornost, krátkodobost, dobrá vůle a nízká cena. Mezi firmy, které se na něj specializují, patří například BON Media s.r.o., na jejíž webových stránkách www.pronajemlidi.cz najdete mnoho užitečných a také zajímavých informací. Všechny tyto služby si zde můžete přímo objednat. Zkušenosti si můžete ověřit prostřednictvím případových studií, které tu najdete zveřejněné. Poslouží vám také jako inspirace.

BON Media se dále zaměřuje také na roznos letáků, hostesing, sampling nebo promo akce. Snaží se nabídnout lákavou a zajímavou formu reklamy, která se přizpůsobí každému rozpočtu. Každý skvělý nápad se dá dobře prezentovat a může sklidit velký úspěch u široké veřejnosti.

Příspěvek byl publikován v rubrice Reklama a Marketing se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.