Prodávající eshop není oříšek

Už jste někdy zvažovali, jak začít prodávat na internetu, ale nikdy nebylo dost odvahy nebo dostatek podkladů k tomu, abyste se do toho pustili? Nebo naopak máte eshop, ale neprodává tak, jak byste si představovali? Jeden z našich klientů nás oslovil s tím, že jeho eshop neprodává tak, jak by měl – jednalo se tedy o starý Cyklotrading.cz.

 

Analyzovali jsme ho tedy a vymysleli jsme pro něj řešení v podobě redesignu eshopu, lepší SEO optimalizace a nastavení marketingových kampaní. Po zavedení nového internetového obchodu a spuštění kampaní se začalo prodávat lépe – konkrétně obrat se zvýšil šestinásobně. Nebojte se investovat do kvality, nesnažte se vždy jít cestou nejnižší ceny.

Ke zvýšení prodeji eshopu jsou základ marketingové kampaně – Seznam Sklik (cílení na nové zákazníky, retargeting), Google AdWords (cílení na nové zákazníky a remarketing, Google Nákupy), Zbozi.cz a Heureka.cz.

Máte-li podobné problémy, nebojte se udělat krok vpřed, pokud Váš eshop není vidět nebo neprodává, zkuste s tím něco udělat. Rádi s Vámi navážeme spolupráci, jsme pardubická firma Erzasoft, navštivte naše webové stránky a kontaktujte nás.

Příspěvek byl publikován v rubrice eshopy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.