Jak jsme zvýšili prodeje v internetovém obchodě

Při brouzdání na internetu a hledání různých tipů jak navýšit své obraty a tím samozřejmě i zisky jsem narazil na zajímavý server, který sdružuje slevové kupony – Kuponka.cz. Registroval jsem se zde a začal experimentovat. Objevil jsem tak pro mě novou formu propagace, která k mému překvapení má i smysl.

Na Kuponka.cz se může zdarma zaregistrovat každý, kdo provozuje internetové obchody nebo nabízí služby, které lze přes internet objednat.

Jako partner Kuponky získáte možnost vystavovat časově omezené slevové kupony zařazené do vhodných skupin. Skupiny přináší výhodu provozovateli více internetových obchodů s různým zaměřením, protože pak všechny kupony pohodlně spravuje pod jedním účtem.

Na Kuponce jsem vystavil svůj první slevový kupon vůbec. Nabízel slevu 10%. Prakticky ještě v den jeho vystavení, začali můj internetový obchod navštěvovat noví potenciální zákazníci. Zhruba každý desátý pak vytvořil objednávku a vyplnil u ní kód z vystaveného slevového kuponu. Ačkoli se jednalo o slevu na celý sortiment, přesto výsledná cena zboží u objednávky nešla pod hranici ceny nákupní. Vydělal jsem tedy a ještě získal spojené a vracející se zákazníky.

Není důležitá hodnota slevy, ale sleva samotná

Zjistil jsem také, že lidé rádi získají a využijí možnost nakoupit levněji a přitom není až tak důležité o kolik. Prostě jde o pocit dobrého nákupu za dobré peníze.

Bojujete s nízkou návštěvností nebo špatnou mírou konverze? Tak proč to také nezkusit.

Příspěvek byl publikován v rubrice Internetové služby. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.