Nové EET řešení od helloCash

Na český trh přichází nový pokladní systém helloCash, který je ve svém oboru poměrně revolučním řešením.

Povinné subjekty, které musejí evidovat v rámci tzv. elektronické evidence tržeb (EET), prozatím tedy hlavně hotely a restaurace, mohou řešení helloCash využívat jak v rozhraní webového prohlížeče, tak ve formě aplikace, a to na jakémkoliv zařízení (ať už jde o PC, smartphone či tablet) a na jakémkoliv operačním systému.

Základní webová verze je navíc pro zákazníky z řad firem a živnostníků bezplatná, platí se až za další dvě úrovně – střední stojí 49 Kč a prémiová 149 Kč za měsíc. Obě tyto verze si navíc zákazníci do konce března budou moci vyzkoušet taktéž bezplatně.

Kromě elektronické evidence tržeb lze v jedné aplikaci spravovat například i správu pracovní doby, skladů či inventur. Výhodou jsou i automatické denní uzávěrky či podpora čteček čárových kódů.

Systém helloCash již úspěšně otestovali v Rakousku, kde jej využívá 15 tisíc zákazníků. Využívat jej mohou všichni, kteří mají jakékoliv připojení k internetu. Žádný speciální hardware není třeba kupovat, stačí se jen zaregistrovat.

Příspěvek byl publikován v rubrice Podnikání se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.