Pitný režim během letních měsíců

Během horkých letních měsíců nezapomínejte na svůj pitný režim. Co do něj zařadit? A jak často pít, aby váš organismus nebyl dehydrovaný? Základem by měla být obyčejná pitná voda. Bohatě postačí voda z kohoutku, kterou můžete filtrovat. Stejně tak je vhodná i voda balená, pokud vám ta z kohoutku nechutná. Měla by být neperlivá.

Občas můžete do svého režimu zařadit také minerální vody, jelikož se v létě více potíme a pot odvádí z těla minerální látky. Můžeme se díky tomu cítit i více unavení. V prodejnách zdravé výživy zakoupíte i různé zeleninové a ovocné šťávy nebo bylinné čaje. I ty jsou samozřejmě vhodné.

U šťáv si dejte pozor na přidaný cukr. Zamyslete se také nad tím, kolik kousků ovoce sklenka šťávy nahradí, abyste zbytečně nepřijímali velké množství energie. Prohlédněte si například nabídku e-shopu Zdravá výživa Hronov, kde najdete šťávy, sirupy i čaje plné vitamínů. Váš režim s nimi bude jistě pestřejší. V létě se doporučují vypít alespoň tři litry tekutin.

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví a krása se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.